Browsing by Author "Aydın, Ekrem"
Now showing items 1-5 of 5
-
Bilgi paylaşımının yenilikçi iş davranışına etkisi: Ayder yaylası konaklama işletmeleri üzerine bir uygulama
Işık, Cem; Aydın, Ekrem (Beta Basım Yayım Dağıtım AŞ., 2016)Modern işletmelerde dışsal bilginin keşfedilerek içsel bilginin kullanımının sağlanması için bilginin detaylandırılarak birleştirilmesi ve alıcı için açık bir forma dönüştürülmesi gerekmektedir. Bu sayede çalışanlar, ... -
Innovation Research in Tourism and Hospitality Field: A Bibliometric and Visualization Analysis
Işık, Cem; Aydın, Ekrem; Doğru, Tarik; Rehman, Abdul; Sırakaya-Türk, Ercan; Karagöz, Deniz (MDPI, 2022)New studies have constantly been emerging in the field of tourism. However, it is not clear to what extent which study contributes to the literature and tourism application areas. There are a few bibliometric studies ... -
Kırsal alanların turizm potansiyelinin belirlenmesi - Artvin ili Arhavi ilçesi örneği
Akyol, Ceyhun; Güner, Sinan; Oğan, Yener; Aydın, Ekrem; Yüce, Rahime; Uluyurt, Tuncay (Atatürk Üniversitesi, 2014)Artvin iline bağlı olan Arhavi ilçesi; tarihi, kültürel ve yöresel değerler ve tahrip edilmemiş doğal yapısıyla turizme açılabilecek önemli kırsal alanlara sahiptir. Arhavi’nin kırsal turizme açılabilecek alanlarını ... -
The nexus between team culture, innovative work behaviour and tacit knowledge sharing: Theory and evidence
Işık, Cem; Aydın, Ekrem; Doğru, Tarık; Rehman, Abdul; Alvarado, Rafael; Ahmad, Munir; İrfan, Muhammad (MDPI AG, 2021)Tacit knowledge sharing is an essential intellectual capital for frontline employees in hotel enterprises. While the relationship of knowledge sharing with team culture (TC) and innovative work behavior (IWB) was investigated ... -
Otel işletmelerinin kriz dönemlerinde uyguladıkları pazarlama stratejileri: İstanbul'da faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmelerinde nitel bir araştırma
Aydın, Ekrem; Akyol, Ceyhun (Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2013)Bu çalışmanın amacı, turizm işletmelerinin kriz dönemlerini atlatmada kullandıkları pazarlama stratejilerini belirlemek ve krizin işletmeler üzerindeki olumlu veya olumsuz etkilerini tespit etmektir. Araştırmanın yöntemi, ...