• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace@Artvin
  • Fakülteler
  • Hopa İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Yayın Koleksiyonu
  • View Item
  •   DSpace@Artvin
  • Fakülteler
  • Hopa İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • İşletme Bölümü
  • İşletme Bölümü Yayın Koleksiyonu
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ankara Devlet Opera ve Balesi’nde (adob) halkla ilişkiler faaliyetleri

Thumbnail

View/Open

Yrd. Doç. Dr. İlkben Akansel_Uluslararası Konferans Bildirisi_Marcom.pdf (967.7Kb)

Access

info:eu-repo/semantics/openAccess

Date

2009

Author

Akansel, İlkben

Metadata

Show full item record

Citation

İlkben Akansel, Ankara Devlet Opera ve Balesi'nde (ADOB) Halkla İlişkiler Faaliyetleri, "Ege Üniversitesi 1. Uluslararası Marcom Konferansı ", , , (2010)

Abstract

Halkla ilişkiler, çalışma yaşamının her alanında, kendilerini tanıtmak isteyen kurumlara katkı sağlayan çok önemli bir kavramdır. Bu yüzden, bir kurum halkla ilişkilerini hedef kitlelerine çok iyi açıklamalıdır. Biz bu çalışmada, Ankara Devlet Opera ve Balesi’nin halkla ilişkilerini araştıracağız. Bu kurumu seçmemizin sebebi opera ve bale sanatlarının modern Türkiye Cumhuriyet’inin kuruluşunda çok önemli rolleri olmasıdır. Ve ayrıca, özellikle, modern Türkiye’nin kurucusu Atatürk tarafından, kuruluş yıllarında bu sanatlara büyük önem verilerek, Türkiye Cumhuriyeti’nin modernleşme sürecinin bir parçası olmasıdır. Fakat, günümüzde halen, büyük bir kesim bu sanatları anlayamamaktadır. Bu yüzden, bunun kurumun halkla ilişkiler eksikliğinden kaynaklandığını düşünüyoruz. Bu nedenle, ADOB’un halkla ilişkiler faaliyetlerindeki olumlu ve olumsuz faaliyetleri araştıracağız.
 
Public Relations is a very important concept in every field of working life, in the sense of its contribution to the introduction of institutions themselves. Thus, an institution sholuld explain its’ activities very well to its target groups. In this study we will investigate State Opera and Ballet’s pulic relations. We choose this institution, because, opera and balet arts have very important roles on the foundation of modern Turkish Republic. And also, these arts are a part of modernization proccess of Turkish Republic, with the great importance given to these arts in the establishment years, especially by Atatürk, founder of modern Turkey. But, until today, very large group of people are in position don’t understand these arts. So, we think that it is originated the lack of public relations of the institution. So, we will investigate the positive and the adverse activities of ASOB’s public relation.
 

Source

Uluslarası Pazarlama İletişimi Sempozyumu ''Marcom Konferansı''

URI

https://hdl.handle.net/11494/1055

Collections

  • İşletme Bölümü Yayın Koleksiyonu [179]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 




| Policy | Guide | Contact |
Advanced Search

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Google Analytics Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Artvin Çoruh University || OAI-PMH ||

Artvin Çoruh University, Artvin, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Artvin Çoruh University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Artvin:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.