Show simple item record

dc.contributor.authorAkansel, İlkben
dc.date.accessioned2016-01-29T08:46:20Z
dc.date.available2016-01-29T08:46:20Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.citationİlkben Akansel, Ankara Devlet Opera ve Balesi'nde (ADOB) Halkla İlişkiler Faaliyetleri, "Ege Üniversitesi 1. Uluslararası Marcom Konferansı ", , , (2010)en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11494/1055
dc.description.abstractHalkla ilişkiler, çalışma yaşamının her alanında, kendilerini tanıtmak isteyen kurumlara katkı sağlayan çok önemli bir kavramdır. Bu yüzden, bir kurum halkla ilişkilerini hedef kitlelerine çok iyi açıklamalıdır. Biz bu çalışmada, Ankara Devlet Opera ve Balesi’nin halkla ilişkilerini araştıracağız. Bu kurumu seçmemizin sebebi opera ve bale sanatlarının modern Türkiye Cumhuriyet’inin kuruluşunda çok önemli rolleri olmasıdır. Ve ayrıca, özellikle, modern Türkiye’nin kurucusu Atatürk tarafından, kuruluş yıllarında bu sanatlara büyük önem verilerek, Türkiye Cumhuriyeti’nin modernleşme sürecinin bir parçası olmasıdır. Fakat, günümüzde halen, büyük bir kesim bu sanatları anlayamamaktadır. Bu yüzden, bunun kurumun halkla ilişkiler eksikliğinden kaynaklandığını düşünüyoruz. Bu nedenle, ADOB’un halkla ilişkiler faaliyetlerindeki olumlu ve olumsuz faaliyetleri araştıracağız.en_US
dc.description.abstractPublic Relations is a very important concept in every field of working life, in the sense of its contribution to the introduction of institutions themselves. Thus, an institution sholuld explain its’ activities very well to its target groups. In this study we will investigate State Opera and Ballet’s pulic relations. We choose this institution, because, opera and balet arts have very important roles on the foundation of modern Turkish Republic. And also, these arts are a part of modernization proccess of Turkish Republic, with the great importance given to these arts in the establishment years, especially by Atatürk, founder of modern Turkey. But, until today, very large group of people are in position don’t understand these arts. So, we think that it is originated the lack of public relations of the institution. So, we will investigate the positive and the adverse activities of ASOB’s public relation.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherArtvin Çoruh Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectSanaten_US
dc.subjectOperaen_US
dc.subjectBaleen_US
dc.subjectFestivalen_US
dc.subjectİletişimen_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectPazarlama İletişimien_US
dc.subjectPublic Relationen_US
dc.subjectArten_US
dc.subjectBaleten_US
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectMarketing Communicationsen_US
dc.titleAnkara Devlet Opera ve Balesi’nde (adob) halkla ilişkiler faaliyetlerien_US
dc.title.alternativeThe public relations of Ankara State Opera and Ballet (asob)en_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.relation.journalUluslarası Pazarlama İletişimi Sempozyumu ''Marcom Konferansı''en_US
dc.departmentAÇÜ, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümüen_US
dc.authoridTR20933en_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararasıen_US
dc.contributor.institutionauthorAkansel, İlkbenen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record