Kurum Yazarı "Toklu, İsmail Tamer" İşletme Bölümü Yayın Koleksiyonu İçin Listeleme
-
The impact of brand crisis on consumers green purchase intention and willingness to pay more
Toklu, İsmail Tamer; Öztürk Küçük, Hilal (International Business Research, 2017)The purpose of the study is to develop an original framework to explore the effects of brand crisis on green purchase intentions and willingness to pay more. This study composes of seven original concepts, which ... -
Tüketicilerin coğrafi işaretli ürün algısı ve daha fazla fiyat ödeme isteği: yapısal eşitlik modellemesi yaklaşımı
Toklu, İsmail Temel; Ustaahmetoğlu, Erol; Küçük Öztürk, Hilal (Manisa Celal Bayar Üniversitesi, 2016)Bir fikri ve sınai mülkiyet hakkı olarak coğrafi işaret, belirli bir nitelik, ün veya diğer özellikleriyle kökeninin bulunduğu bir yöre, alan, bölge veya ülke ile özdeşleşmiş bir ürünü gösteren işaretlerdir. Bu çalışmanın ... -
Tüketicilerin organik çaya yönelik tutumlarını ve satın alma niyetlerini etkileyen faktörler: bir alan araştırması
Toklu, İsmail Tamer; Ustaahmetoğlu, Erol (Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, 2016)Bu çalışma tüketicilerin organik çay satın alma niyetini nelerin etkilediğini araştırmaktadır. Tüketici tutumu, sağlık bilinci, beslenme değeri ve gıda güvenliği bağımsız değişkenler olarak tanımlanmaktadır. Araştırmanın ...