• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace@Artvin
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Artvin Çoruh Üniversitesi Yayınları
  • Studies in Educational Research and Development
  • Cilt: 2 - Sayı: 1 (2018)
  • View Item
  •   DSpace@Artvin
  • Rektörlüğe Bağlı Bölümler
  • Artvin Çoruh Üniversitesi Yayınları
  • Studies in Educational Research and Development
  • Cilt: 2 - Sayı: 1 (2018)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kuantum öğrenme modeline göre tasarlanmış İngilizce öğretim programı: Örnek bir uygulama

Thumbnail

View/Open

mehmet_altin_2018.pdf (347.0Kb)

Access

info:eu-repo/semantics/openAccess

Date

2018

Author

Altın, Mehmet
Saracaloğlu, Asuman Seda

Metadata

Show full item record

Citation

Altın, M , Saracaloğlu, A . (2018). Kuantum öğrenme modeline göre tasarlanmış İngilizce öğretim programı: Örnek bir uygulama . Studies in Educational Research and Development , 2 (1) , 71-92 . Retrieved from http://serd.artvin.edu.tr/tr/pub/issue/38027/399917

Abstract

Ülkemizde yabancı dil öğrenimine önem verilmekte, etkili bir öğrenim için büyük bir emek harcanmaktadır (dynEd, Fatih projesi, dil laboratuvarları); ancak yabancı dil olarak İngilizce öğreniminde kazanımlara ulaşmak için çaba sarfedilmektedir. İngilizce öğrenimi ile ilgili birçok çalışma yapılmakta ve sınıfta uygulanabilecek birçok model, yöntem ve teknik önerilmektedir (suggestopedia, TPR, iletişimsel dil öğretimi vs.). Bu modellerden biri de kuantum öğrenme modelidir. Bu çalışmada kuantum öğrenme modelinin açıklanması ve modele göre tasarlanmış İngilizce öğretim programının uygulanıp uygulama önerilerinin verilmesi amaçlanmaktadır. Öğretim programının kazanımlarına uygun biçimde 7. sınıf İngilizce dersine yönelik 12 ders saatlik bir program geliştirilmiştir. Kuantum öğrenme modeline uygun olarak geliştirilen program iki program geliştirme uzmanının görüşüne sunulmuştur. Alınan dönütler ile revize edilen program orta sosyo-ekonomik düzeydeki bir ortaokulun 7. sınıfında 12 ders saati süresince uygulanmıştır. Uygulama esnasında öğrencilerin genel anlamda eğlendikleri ve etkinliklere katılmaya istek gösterdikleri sonucuna ulaşılmıştır. Bunun yanı sıra, öğrenci-öğrenci ve öğrenci-öğretmen etkileşimleri olumlu olmuştur.

Source

Studies in Educational Research and Development

Volume

2

Issue

1

URI

http://serd.artvin.edu.tr/tr/pub/issue/38027/399917
https://hdl.handle.net/11494/2580

Collections

  • Cilt: 2 - Sayı: 1 (2018) [4]



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 




| Policy | Guide | Contact |
Advanced Search

sherpa/romeo

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsInstitution AuthorORCIDTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess Type

My Account

LoginRegister

Statistics

View Google Analytics Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Policy || Guide || Library || Artvin Çoruh University || OAI-PMH ||

Artvin Çoruh University, Artvin, Turkey
If you find any errors in content, please contact:

Creative Commons License
Artvin Çoruh University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@Artvin:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.