Ara
Toplam kayıt 13, listelenen: 1-10
Teacher opinions about school and teacher professional development
(Artvin Çoruh Üniversitesi, 2018)
This study aims to evaluate teacher opinions about the professional development. The
sample consists of 8 teachers from different branches. These teachers were selected from
two schools with the best and the worst ...
The effect of organizational support on organizational commitment
(Kamla-Raj Enterprises, 2014)
This research examines the effect of organizational support for teachers on their organizational commitment. The data was collected from 819 primary school teachers in seven cities from every geographical regions of Turkey. ...
İlköğretim öğrencilerinin öğretmenlerinin mesleki etik ilkelere uyma düzeyine ilişkin görüşleri
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, öğrenci görüşlerine göre, öğretmenlerin mesleki etik ilkelere uyma düzeylerini belirlemektir. Bu amaçla, araştırmada genel tarama mo deli kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu, 2010–2011 öğretim ...
İlköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin ilköğretim müfettişlerine ilişkin tutumlarının incelenmesi
(Ahi Evran Üniversitesi, 2010)
Araştırmanın amacı, ilköğretim okullarında görev yapan yönetici ve öğretmenlerin,
ilköğretim müfettişlerinin, rehberlik, teftiş ve olumlu duygular geliştirmelerine ilişkin
tutumlarını belirlemeye çalışmaktır. Araştırmanın ...
An investigation of the effective leadership behaviors of school principals
(Kurumsal eğitimbilim dergisi, 2012)
Bu çalışmanın amacı, okul müdürlerinin etkili liderlik davranışlarını gösterme düzeylerinin belirlenmesidir.
Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. Bu araştırmanın evrenini, 2010-2011 öğretim yılında İstanbul ili, ...
Öğretim lideri olarak okul müdürlerinin öğrencilerin akademik başarısı üzerindeki etkisinin incelenmesi
(Balıkesir Üniversitesi, 2013)
School principals are not only managers who just manage of a school but they are also leaders that lead and develop instruction in this respect. Instructional leadership is defined as a way of behavior that is shown by the ...
Öğretmenlerin kariyer geliştirmelerinde müdürlerin liderlik rolünün incelenmesi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2013)
Career is a stepwise and continuous progression of a person and his/her gaining experience and skills in any profession through years s/he can work (Aytaç 1997, 17). As for career development, it handles career activities ...
Öğretmen eğitiminde kuramsal bilginin önemi
(Gümüşhane Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı, öğretmen eğitiminde kuramsal bilginin önemini ve gerekliliğini ortaya
koymaktır. Kuramsal bilgi, bilimsel yöntemlerle elde edilmiş, doğruluğu ve geçerliliği sınanmış
bilgilerdir. Kuramsal bilgi, pek ...
Öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeyleri
(Milli Eğitim Bakanlığı, 2016)
Bu çalışmanın amacı, öğrenci algılarına göre öğretmenlerin sınıf yönetimi ilkelerine uyma düzeylerinin belirlenmesidir. Bir tarama araştırması olarak
yürütülen çalışmanın verileri 2014-2015 eğitim-öğretim yılında Artvin ...
Teacher opinions about qualities of effective teaching
(Pegem Akademi Yayıncılık, 2016)
This study aimed to determine both the importance order of qualities that effective
teachers should have and differences between perceptions based on gender, branch
and school types. Results indicated that the most ...