Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
“Bavul müze ile sosyal bilgiler” projesi kapsamındaki tasarım süreçlerine ilişkin öğrenci deneyimleri
(Pen Academic Publishing, 2020)
Araştırmanın temel amacı “Bavul Müze ile Sosyal Bilgiler” projesi kapsamında gerçekleştirilen tasarım
atölyelerindeki tasarım süreçlerine ilişkin, bu süreçlerde yer alan öğrencilerin görüşlerini ortaya çıkarmaktır.
Araştırmanın ...
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamalarıyla "yardımseverlik değeri" kazanmaları hakkındaki görüşleri
(Pen Academic Publishing, 2017)
Bu araştırmada sosyal bilgiler öğretmen adaylarının topluma hizmet uygulamaları ile “yardımseverlik değeri”
kazanmaları hakkındaki görüşlerinin saptanması amaçlanmıştır. Bu çalışmada 2016-2017 güz dönemi Topluma ...
6. Sınıf sosyal bilgiler ders kitabının farklı okunabilirlik formüllerine göre incelenmesi
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi, 2017)
Okunabilirlik formülleri metnin gözlenebilen dilsel özelliklerinden yola çıkarak metinleri okuma
zorluklarına veya kolaylıklarına göre aşamalı olarak sınıflandırmayı amaçlayan kestirim
araçlarıdır. Ders kitabının ...
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının bağımsızlık değerine karşı metaforik algıları
(Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi, 2017)
Metafor, bir kişinin bir kavramı ya da olguyu algıladığı biçimde, benzetmeler kullanarak
ifade etmesidir. Bu çalışma Sosyal Bilgiler öğretmen adaylarının “Bağımsızlık”
kavramına ilişkin sahip oldukları zihinsel imgeleri ...