Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaraosman, Muhammet
dc.date.accessioned2018-05-11T11:09:29Z
dc.date.available2018-05-11T11:09:29Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.citationKaraosman, M . (2017). İlahî Kelamın Muhafazasına Farklı Bir Yaklaşım Konu ve Anlam Merkezli Hafızlık Önerisi. Akademik-Us, 1 (1), 39-48. Retrieved from http://dergipark.gov.tr/akademikus/issue/28509/305674en_US
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/319918
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11494/1645
dc.description.abstractKur’an-ı Kerim, anlaşılmak, ibret alınmak ve hayata tatbik edilmek için nâzil olmuştur. Ülkemizde hafızlık, anlamdan yoksun ve konularına vakıf olmadan sadece lafzını ezberlemeye yönelik bir şekilde yapılmaktadır. Bu yazıda Kur’an-ı Kerim’in konularına ve anlamına hâkim olabilecek bir hafızlık sisteminin imkânını irdeleyeceğiz. Ayrıca bu hafızlık sisteminin sadece Kur’an kurslarında değil İmam Hatip Liseleri ve İlahiyat Fakültelerinde de uygulanabilirliğini ele alacağız.en_US
dc.description.abstractThe Holy Qur’an is sent to be understood, get lessons and implemented to the life. In our country, the memorization of Qur’an is mainly made focusing on utterance without comprehending the meaning. In this paper, we discuss possibility of a memorization system which enables to have knowledge on the theme and meaning. Therefore, we will deal with the implementation of that system not only in Qur’an coursed but also Imam-Hatip high schools and faculties of theologyen_US
dc.description.abstractنزل القرآن الكرمي للفهم ووالتدبر والتطبيق يف احلياة. وحفظ القرآن الكرمي يف بلدنا موماا إمنا يقمم ملى حفظ افرداته وتراكيبه فقط؛ بعيدا من فهم اعانيه وبالغته. وسنعاجل إجياد لذلك سنعاجل للحفظ حبيث يطلع فيه الطالب ملى اعانيه وامضمماته. وإمتااا نظامٍ إاكانية تطبيق هذا النظام يف ادارس تعليم القرآن وكذلك يف ثانميات األئوة واخلطباء وكليات اإلهليات.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherArtvin Çoruh Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKur’an-ı Kerimen_US
dc.subjectHafızlıken_US
dc.subjectKur’an kursuen_US
dc.subjectİmam hatip lisesien_US
dc.subjectİlahiyat fakültesi.en_US
dc.subjectHoly Qur’anen_US
dc.subjectMemorizationen_US
dc.subjectGur’an courseen_US
dc.subjectImam-Hatip high schoolen_US
dc.subjectFaculty of theologyen_US
dc.subjectالقرآن الكريمen_US
dc.subjectحفظ القرآنen_US
dc.subjectمدرسة تعليم القرآنen_US
dc.subjectثانوية األئمة والخطباءen_US
dc.subjectكلية اإللهياتen_US
dc.titleİlahî kelamın muhafazasına farklı bir yaklaşım konu ve anlam merkezli hafızlık önerisien_US
dc.title.alternativeA different approach to memorization of divine word: Qur’an memorization based on theme and meaningen_US
dc.title.alternativeتأمالت في إيجاد منهج جديد لحفظ القرآن: حفظ القرآن انطالقا من المعنى والموضوعen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAkademik-Us İlahiyat Araştırmaları Dergisien_US
dc.departmentAÇÜ, İlahiyat Fakültesi, Temel İslam Bilimleri Bölümüen_US
dc.authoridTR118949en_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage48en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorKaraosman, Muhammeten_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster