Geçiş Yönlendirmesi
Türkçe
English
Türkçe
Türkçe
English
Giriş
Geçiş Yönlendirmesi
Konuya göre Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu listeleme
DSpace@Artvin
Fakülteler
İlahiyat Fakültesi
Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu
Konuya göre Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu listeleme
DSpace@Artvin
Fakülteler
İlahiyat Fakültesi
Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü
Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu
Konuya göre Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu listeleme
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Konu için Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü Yayın Koleksiyonu listeleme
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Bul
Sıra:
artan
azalan
Sonuçlar:
5
10
20
40
60
80
100
Güncelle
Toplam kayıt 80, listelenen: 65-80
artan
azalan
5
10
20
40
60
80
100
Anahtar Kelime
Salgın
[2]
Sekülerleşme
[1]
Sevgi Bombardımanı
[1]
Social Constructivism
[1]
Son Çocuklukta Dua
[1]
Sosyal Yapılandırmacılık
[1]
The purpose of this study is to bring to light the difficulties that individuals have encountered during the application and assessment procedure for associate professorships. Furthermore, viable solutions to the challenges encountered by the applicants were attempted to be devised. The group of the study, designed in phenomenological pattern, consists of 41 associate professor candidates. The data obtained from in-depth interviews was submitted to descriptive analysis. According to the study’s findings, associate professor candidates stated that there were issues with the application requirements, the application system, the scoring of the performances, the jury decision and assessment procedure, the application explanation, ethical review, and institutional communication. The majority of the issues may be resolved by making the associate professorship application process transparent, strengthening communication mechanisms, and employing fair assessment standards. The relevance of the concept of fairness and merit in the evaluation has been determined in this study, which has been addressed extensively in recent times, and it has been attempted to offer different and unique information to the higher education literature. In addition, it is thought that the study will contribute to higher education quality studies by improving the institutional structure of UAK.
[1]
Values Education
[1]
Vygotsky
[1]
Winter Sleep
[1]
Yehova Şahitleri
[1]
Yeni Dini Hareketler
[1]
الدعاء
[1]
الدعاء في الطفولة األخيرة
[1]
تربية الدعاء
[1]
لتطور الدينية.
[1]
|
Politika
|
Rehber
|
İletişim
|
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Gelişmiş Arama
Telif Kontrolü:
Dergi Adı veya ISSN
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Kurum Yazarına Göre
ORCID'e Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Kurum Yazarına Göre
ORCID'e Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Kategoriye Göre
Yayıncıya Göre
Erişim Şekli
Hesabım
Giriş
Kayıt